poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Dywanik z resztek



Często zdarza się, że mamy jakieś skrawki, resztki, końcówki różnych materiałów czy też włóczek. Można je wykorzystać robiąc oryginalny dywanik. W mojej szafie od lat były takie oto materiały, z którymi nie wiedziałam co zrobić no i stąd pomysł na coś takiego. To mój pierwszy pleciony dywanik.



Pocięłam na jeden długi pasek każdy kolor materiału. 

Można użyć resztek wtedy należy je po prostu powiązać ze sobą. Przygotowałam w ten sposób dwa kolory a jako trzeciego użyłam sznurka bawełnianego, z którego uwielbiam robić koszyki. I zaplotłam z nich warkocz.  Trochę mi się plątało wszystko na początku ale potem przyjęłam pewną taktykę i poszło "jak z płatka:)"


Na koniec wszystko zostało zszyte na płasko i gotowe:)

   
Oczywiście bardzo pomagał mi mój kochany piesek:)
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szydełkowe trampki

Tak, tak, kolejne szydełkowe trampki :-)  Cieszę się, że Wam się też spodobały! Te zrobiłam nieco większe, specjalnie dla 6 m...